Nyt toimii Vuodatus. (ainakin luulen niin)

Sagittaria-huivi / Sagittaria shawl
malli: Vilma, Sisäinen villapaita
lanka: Novita 7 Veljestä Raita
puikot: 6 mm

Tykkään väristä niiiiiiin paljon.

Malli on aivan mahtava, suosikkini. :)

MarioMyssy / MarioBeret
malli: Jatta, Jatta Soheltaa
lanka: Novita Teddy, n. 90 g
puikot: pyöröt ja sukkapuikot 5 mm

Teddy on neulottaessa ihanan pehmeää... :) Ja väri on niin mun väri. Harmi, etten löytänyt lankaa marketeista. :/ (Se oli joulun jälkeen yksinkertaisesti loppu.) Haluaa lapaset tästä samasta langasta.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.